poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Dziękuję za nominację: https://www.blogger.com/profile/05081468089664854444

''
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc jest możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.''

Odpowiedzi:

1. Za co najbardziej kochasz życie?
za to,że ciągle coś się w nim dzieje i że jest nieprzewidywalne..jak ja:)
2. Czym dla ciebie jest przyjaźń?
-  ''p
rawdziwa przyjaźń jest między innymi oparta na szczerości, wspieraniu się nawzajem. Mieć nadzieje że prawdziwy przyjaciel zawsze Cię wysłucha, doradzi, a nawet skarci, bo po prostu chce dla Ciebie jak najlepiej'':)
3. Twój największy talent?
- nie mam żadnego talentu:3
4. Co chciałabyś w sobie zmienić?
- hmm. nie mam pojęcia:( chyba nic:)
5. 
Jaka piosenka najbardziej opisuje twoje obecne życie?
- oj! też nie wiem:D jakaś zwariowana:D 
6. Czym dla ciebie jest rodzina?
''
Rodzina kojarzy mi się z ciepłem rodzinnym, wspólnymi posiłkami, rozmowami, miłością, szczerością, tolerancją, a także szacunkiem i odpowiedzialnością. Uważam, że rodzina jest ważna w życiu każdego człowieka.''7. Masz swoją drugą połówkę?
- JESZCZE niestety nie:3
8. Masz pomysły na kolejne opowiadania?
- tak, kilka mam:))
9. Od jakiego czasu zaczęłaś pisać?
- 1.08.14r
10. Co cię popchnęło aby umieszczać swoje rozdziały na blogspocie?
- czytam strasznie dużo blogów, więc stwierdziłam, że teraz czas na mnie i wzięłam się do roboty:3
11. Co w tej chwili jest dla ciebie najważniejsze?
- ojć, nie wiem:((

--------------------------------------------------------------

Nominuję:
1. 
http://wantedowe-story.blogspot.com/
2. http://made-foreachother.blogspot.com/
3. http://crash-and-love.blogspot.com/
4. http://together-we-can-keep-our-love-alive.blogspot.com/
-> nominuje tylko 4 blogi:)

Pytania:

1. Skąd bierzesz pomysły na bloga?
2. Jaka była najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
3. Ulubiony kolor?
4. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
5.Co robisz jak masz doła?
6. Jaka jest jedna rzecz, o której zawsze marzyłaś w dzieciństwie, ale nigdy jej nie dostałaś?
7. Jaka jest jedna rzecz, której kobieta nie powinna nigdy robić?
8. Czego nie da się kupić za pieniądze?
9. Co robisz aby okazać innym swoją miłość?
10. Wyobraź sobie, że cały świat Cię słucha, co mówisz?
11. Najładniejsze imię męskie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz